Thursday, January 1, 2015

Film van de maand DECEMBER 2014

Behalve de rubriek Gedicht van de Maand wil ik nog een vast onderdeel aan KIERSKEURIG toevoegen. En dat is de Film van de Maand. Ik heb al eerder gezegd dat door het regelmatig schrijven van blogs mijn aandacht voor wat er om me heen gebeurt veranderd is. Bewust lezen stimuleert het nadenken.
Toen kwam de vraag bij me op: gebeurt dat ook als ik me meer bewust ben van wat er in mijn eigen leven gebeurt. En is het de moeite waard om de beelden daarvan vast te leggen? Met die vragen in mijn hoofd heb ik voor het eerst geprobeerd zowel het alledaagse als het "bijzondere" van mijn leven in de maand december te filmen. Als jij benieuwd bent naar het antwoord op de laatste vraag, kijk dan op het onderstaande filmpje door op "Read more" te klikken.



No comments:

Post a Comment