Tuesday, January 14, 2014

Voedervilla voor vogels

Mijn vrouw had al jaren een vaak uitgesproken wens om met een voederhuisje in de tuin de vogels de winter (hoe zo winter, welke winter?) door te helpen. Ik zag dat niet zitten zo'n lelijk, wegrottend houten gevalletje voor het raam. Maar op een gegeven moment, je weet hoe dat gaat, wordt de druk te groot: een vogelvoederhuisje moet er komen! Dan maar eens op internet kijken. En wat blijkt: er is een keuze uit wel meer dan honderd vogelvoederhuisjes. Mijn keuze viel op dit fraaie en ook niet dure roestvrij stalen exemplaar. Ik vind dat je dit met recht een voedervilla voor vogels mag noemen. Er is maar één probleem: hij past niet in de stijl van onze tuin ... Ik denk niet dat de vogeltjes hier veel moeite mee hebben. En ik ook niet.

No comments:

Post a Comment