Saturday, February 1, 2014

Zeven dagen alleen op een zandplaat

De klus is geklaard. Het boek is af. Ja, ja, lieve en beste blogvrienden, Japie heeft een boek geschreven. Het is een e-boek en het heet: Zeven dagen alleen op een zandplaat. Met als ondertitel: zoals Godfried Bomans en Jan Wolkers in 1971 op Rottumerplaat. Uitleggen waar het over gaat, hoeft nu niet meer, toch? Volgens mij heb ik namelijk alleen maar intelligente blogvolgers. 

Toch een kleine toevoeging, zeven dagen helemaal alleen op een zandplaat was een bijzondere ervaring. Er gebeurde veel meer dan ik verwacht had. En het meeste daarvan was nog leuk ook. Maar echt speciaal wordt het door mijn dagen alleen te vergelijken met de week eenzaamheid van de beide schrijvers meer dan 40 jaar geleden. Ik had daar zo veel informatie over dat ik bijna van uur tot uur wist wat zij in die week gedaan hebben en hoe ze zich voelden. Veel meer informatie dan er in de tijd dat dit speelde bekend was. Fascinerend was dat. Meer ga ik niet vertellen. Als je het koopt via internet bij www.watersportmedia.net dan kun je allemaal lezen en zien, want het is een e-boek met niet alleen tekst en foto's, maar ook een heleboel filmpjes. Hier alvast een voorproefje.





1 comment:

  1. Hoi Jaap. Ik zie alleen maar de titel "Zeilen vol verlangen" in de webshop. Zoek ik verkeerd?
    Grote groet
    Wim

    ReplyDelete